Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta, renomovanú medzinárodnú banku, hľadáme IT support engineera s nemeckým jazykom.
Úlohy
- Poskytovanie podpory druhej úrovne pre Citrix VDI, Windows Clients, AD, Azure AD a Intune.
- Podpora služieb Microsoft 365 vrátane Entra ID, Hybrid Join, Exchange Online, Intune, MS Teams, Office 365, OneDrive a SharePoint Online.
- Spolupráca s tímami podpory 1. úrovne a produktov počas nasadzovania.
- Udržiavať a aktualizovať dokumentáciu.
- Podieľať sa na nepretržitej prevádzke podpory.
Požiadavky na zamestnanca
– Plynulá znalosť nemčiny (povinná) a zdatná znalosť angličtiny.
– Vzdelanie v oblasti IT alebo rovnocenné odborné skúsenosti v oblasti klientskej podpory a podpory Microsoft 365.
– Pokročilá znalosť systémov Windows 10 a 11, Microsoft 365 a služieb Active Directory.
– Skúsenosti so službami Office 365, Exchange, OneDrive a SharePoint.
– Znalosť prostredia PowerShell a sledovacích nástrojov, ako sú Fiddler, Netmon a Procmon, je výhodou.
– Silné schopnosti riešiť problémy so schopnosťou efektívne diagnostikovať a riešiť technické problémy.
– Vynikajúce komunikačné schopnosti na zrozumiteľné odovzdávanie zložitých technických informácií.
– Orientácia na zákazníka a schopnosť dobre pracovať v tíme.
Benefity práce
– Možnosť flexibilnej práce na diaľku ( Homeoffice + Nitra/Prešov, alebo plne remote po dohode).
– Konkurenčný plat na základe skúseností s bonusmi.
– Možnosť pracovať so špičkovými technológiami v dynamickom tímovom prostredí.
– Príspevok na okuliare na obrazovku
– Zľavy u vybraných obchodných partnerov
– Referral bonus
– Kompenzácia za prípadné nadčasy
– Výborná káva na pracovisku zadarmo
– Multisport karta
– Príspevok na tímové športové aktivity
Jazykové požiadavky
nemecky – B2,anglicky – B2
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky