Informácie o pracovnej ponuke
• Spracovanie objednávok a výhľadu potrieb
• Zabezpečovanie plánovania údajov a ich interpretovanie (organizovať a zúčastňovať sa plánovacích porád atď.)
• Spolupracovať pri spracovaní technických zmien
• Zabezpečuje a odosiela údaje k vybaveniu zákazky a plánovaniu
• Implementovať cenové zmeny
• Preverenie materiálovej a kapacitnej dostupnosti
• V spolupráci s oddelením kvality zabezpečovať proces reklamácii
• Reporting podľa interných a externých potrieb
• Fakturácia sériových vývozov
• Spoluzodpovednosť za napĺňanie cieľov vyplývajúcich z KPI
• Skúma objednávky (či je dodržaná zmluva a pod.)
• Spracovanie informácii súvisiacich s vykonávaním pracovnej pozície
• Tímová koordinácia
• Starostlivosť o zákazníkov a spätná väzba od zákazníkov
• Riadenie zákazníckeho dopytu za pomoci interných procesov a procedúr
Požiadavky na zamestnanca
• Znalosť ERP systému, vývoj EMS, zmluvné právo
• ANJ pokročilý
• MS Office pokročilý
• Vyjednávanie, organizačné zručnosti, rozhodovacie zručnosti
• Odolnosť voči stresu, zodpovednosť, pripravenosť na riziko, asertívny prístup k riešenie problémov
Benefity práce
– Medzinárodná spoločnosť – medzinárodné prostredie
– Možnosť navštevovať bezplatné kurzy anglického jazyka v spoločnosti
– Kariérny rast
– Motivujúce finančné ohodnotenie
– Nefinančné benefity – firemný večierok na rôzne témy, športový deň takisto pre manželov/manželky + deti, príspevok do III. piliera Stabilita , možnosť využívať krytú plaváreň zdarma, príspevok na obedy nad rámec zákona, každoročné prehodnotenie platu, mladý kolektív, otvorená komunikácia, pružný pracovný čas, … a iné
Jazykové požiadavky
anglicky – B2
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky