Must have požiadavky:
• Plynulá taliančina a angličtina
• Veľmi dobré komunikačné a analytické schopnosti
• Pozitívny prístup k riešeniu problémov
• Dobré znalosti MS Office
• Vášeň pre finančné operácie, otvorená komunikácia a pohodlie pri komunikácii s vyšším manažmentom
• Komunikatívnosť, ochota a schopnosť riešiť problémy prostredníctvom telefónu a e-mailu
• Schopnosť prezentovať pred rôznymi publikami
Nice to have požiadavky:
• Predchádzajúce skúsenosti s pohľadávkami, starostlivosťou o zákazníkov alebo iným oddelením zameraným na zákazníkov
• Predchádzajúce skúsenosti s online prácou v tímoch, kontakt s zákazníkmi prostredníctvom telefónu a/alebo e-mailu
• Finančné vzdelanie alebo predchádzajúce skúsenosti s financiami sú výhodou
• FLEXIBILNÝ PRACOVNÝ ČAS
• 2 DNI HOME OFFICE / týždeň
• Moderné kancelárske priestory v cente mesta
• Exkluzívny nárok na účasť v akcionárskom programe spoločnosti
• Podnikové výhody vrátane ročného členstva v lekárskej klinike
• Životné poistenie a príspevok na DDS
• Stravovacia karta
• Kariérny rozvoj a postup
taliansky – C1,anglicky – C1
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky