Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 20.06.2024

HR pracovník s francúzskym jazykom (60% home office)

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
Plný Úväzok
Odvetvie:
Manažment a Poradenstvo
Dátum nástupu:
ihneď
Platové podmienky:
1400.0 EUR
Pozícia:
consultant
Informácie o pracovnej ponuke
- Podpora a poradenstvo zamestnancom a manažérom s rôznymi otázkami súvisiacimi s HR, administratívnymi úlohami a nástrojmi - Denná komunikácia v angličtine a francúzštine - Zabezpečenie vynikajúcej podpory pre nasledujúce HR procesy: kmeňové dáta a reporting, nábor, talent manažment, odmeňovanie a uznávanie, vzdelávanie a rozvoj
Požiadavky na zamestnanca
– záujem o prácu na HR – výborná úroveň komunikácie vo francúzštine (denná komunikácia s pobočkou vo Francúzsku) (B2/C1) – dobrá úroveň anglického jazyka (B2) – výborné komunikačné a organizačné zručnosti – tímový hráč
Benefity práce
– bonus 10% z ročnej mzdy – hybridná práca (2 dni v kancelárii a 3 dni home office) – flexibilná pracovná doba – začni skôr a skonči skôr! – cafeteria systém – jazykové kurzy – možnosť kariérneho rastu
Jazykové požiadavky
anglicky – B2,francúzsky – B2
Mám záujem o ponuku: Kontaktné údaje:
Natália Uhrincová
natalia.uhrincova@talent-solutions.sk

Podobné pracovné ponuky

Technik prevádzky (absolvent z elektrotechnickej školy)
Bratislava
1300.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
operátor výroby
Velká Ida
970.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Skúsený administratívny pracovník s maďarčinou a angličtinou – plat od 1800 eur !
Bratislava
1800.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.