Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 23.08.2024

Administratívny pracovník s francúzskym jazykom (60% home office)

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
Plný Úväzok
Odvetvie:
Manažment a Poradenstvo
Dátum nástupu:
ihneď
Platové podmienky:
1300.0 EUR
Pozícia:
white-collar-worker
Informácie o pracovnej ponuke
• Vytváranie zákazníckych účtov a reagovanie na interné požiadavky • Správa a úprava dôležitých zmlúv. • Správa kmeňových dát v programe SAP. • Podpora fakturačného a účtovníckeho procesu. • Tvorba reportov. • Komunikácia s internými zamestnancami a najdôležitejšími dodávateľmi vo francúzskom jazyku.
Požiadavky na zamestnanca
• Znalosť francúzskeho a a anglický jazyka minimálne na úrovni B2. • Skúsenosť s administratívou. • Skúsenosť so zákazníckou podporou – výhodou. • Komunikatívnosť • Zodpovednosť
Benefity práce
• 3 dni práca z domu, 2 dni na modernej pobočke • Flexibilný pracovný čas • Dovolenka nad rámec zákona + sick days • Ročný výkonnostný bonus 10% z ročnej mzdy • Jazykové kurzy (možnosť výberu z viacerých jazykov) • Možnosť rotácie a podpora kariérneho rastu • Školenia mäkkých a tvrdých zručností • Cafeteria – online benefit portál • Multisport a vstup na kúpalisko Pasienky
Jazykové požiadavky
anglicky – B2,francúzsky – B2
Mám záujem o ponuku: Kontaktné údaje:
Natália Uhrincová
natalia.uhrincova@talent-solutions.sk

Podobné pracovné ponuky

Klientský poradca do banky v Dunajskej Strede
Bratislava
1400.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
HR IT Solution Architekt
Bratislava
4000.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Quality Assurance Automation Engineer _ Brno
Bratislava
2900.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.