Informácie o pracovnej ponuke
Diagnostika a izolácia problémov klientov (notebooky, počítače, tablety) cez telefón alebo e-mail.
Riadenie technických prípadov od začiatku do konca s podporou vedúceho tímu.
Pomoc klientom a technikom v teréne pri diagnostike problémov a riešení.
Požiadavky na zamestnanca
Stredoškolské vzdelanie s maturitou
Ďalšie/Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie (Bakalársky titul)
Vysokoškolské vzdelanie (Magisterský titul)
Doktorandské štúdium
Jazykové zručnosti
Nemecký – Pokročilý (C1) a Anglický – Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné požiadavky a zručnosti
Znalosť angličtiny a nemčiny na stredne pokročilej úrovni.
Schopnosť riešiť problémy s hardvérom a softvérom.
Proaktivita a orientácia na výsledok.
Obchodne plynulú znalosť angličtiny a nemčiny.
Skúsenosti s IT službami a terénnej práce sú výhodou.
Schopnosť efektívne riadiť pracovnú záťaž a riešiť problémy.
Benefity práce
Pracovný čas: Plný úväzok (40 hodín týždenne) – Pondelok – Piatok od 9:00 do 18:00.
Vysoko konkurencieschopná základná mzda
Stravné lístky
Cestovné vo výške 50 € mesačne
Platené 5 dodatočné dni voľna) ročne v prípade núdzových situácií a krátkodobých neprítomností.
Hybridný pracovný model na vynikajúcom pracovisku a zariadeniach v našich nových kanceláriách v Bratislave.
Plne hradený tréning , ktorý vás optimálne pripraví na pracovnú pozíciu
Aktivity a programy pre zamestnancov na najvyššej úrovni.
Neustále školenia a rozvoj
Jazykové požiadavky
nemecky – B2,anglicky – B2
Informácie o spoločnosti
Našim klientom je celosvetovo pôsobiaca spoločnosť poskytujúca podporu vo viac ako 30 krajinách, špecializujúca sa na služby zákazníkom, predaj a riešenia technickej podpory.
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky