Informácie o pracovnej ponuke
• Správa a udržiavanie zákazníckych kmeňových dát a podmienok
• Správa a údržba zákazníckych zmlúv v rámci danej oblasti. Podpora a poskytnutie pomoci v neštandardných zložitých prípadoch
• Online spolupráce so zákazníkmi
• Vybavovanie zložitých reklamácií a požiadaviek zákazníkov, poskytovanie vhodných riešení
• Správa objednávok za základe zákazníckych požiadavok
• Spracovávanie žiadostí prostredníctvom otvorenej interaktívnej komunikácie prostredníctvom telefónu, emailu, portálu
• Budovanie udržateľných vzťahov a dôvery so zákazníkmi
• Zodpovednosť za všetky súvisiace fakturačné činnosti v definovanom rozsahu
• Prijímanie prichádzajúcich platieb
• Podpora nástupu a školenie nových zamestnancov, spolupráca s inými oddeleniami
• CSO analýzy a správy, rezervácie potrebné k uzávierke obdobia
• Vykonávanie zadaných úloh podľa definovaných pracovných postupov a výkonnostných KPI.
Požiadavky na zamestnanca
• Dokázateľná skúsenosť so zákazníckym servisom
• Silné zručnosti s manipuláciou s telefónom, aktívne počúvanie
• Orientácia na zákazníka
• Skúsenosť so SAP a CRM – výhodou
• MS Office Word – začiatočník
• Dôraz na detail s tímovým duchom
• Určovanie priorít a riadenie času, odolnosť voči stresu
• Orientácia na zákazníka s komunikačnými schopnosťami
• Slovenský jazyk – C2
• Nemecký jazyk – C1/C2
• Maďarský jazyk – výhodou
Benefity práce
• Ročný bonus
• Flexibilná pracovná doba
• Príspevok na vzdelávanie a študijné materiály pre Anglický a Nemecký jazyk,
• Príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• Príspevok do 3.piliera/ DDS
• Príspevok na dochádzanie alebo parkovacie miesto
• 3 dni dovolenky naviac
• MultiSport karta
• Referral program
Jazykové požiadavky
slovensky – C2,nemecky – C1,anglicky – B1
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky