Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 23.04.2024

Technický zákaznícky servis s nemčinou

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
Plný Úväzok
Odvetvie:
IT a Telekomunikácie
Dátum nástupu:
dohodou
Platové podmienky od:
1583.0 EUR
Pozícia:
agent
Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta obsadzujeme pozíciu technickej podpory, pracovnou náplňou bude: Telefonickým a e-mailovým spôsobom vykonávať diagnostiku a izoláciu na presné stanovenie problémov v portfóliu klienta (notebooky, stolné počítače a tablety), udržiavať vysokú úroveň riešení problémov v prvý raz a v prípade potreby posielať inžinierov s náhradnými dielmi na miesto na vykonanie opráv. S podporou vedúceho tímu budete spravovať prípady od začiatku do konca riadením jednotlivých prípadov, sledovaním a komunikáciou so zákazníkom. S pozíciou súvisí: Záujem o zákaznícku podporu s ambíciou dosiahnuť stanovené ciele pre dosiahnutie vysoko kvalitnej úrovne zákazníckej služby. Proaktívny prístup k riešeniu problémov. Silná orientácia tím a orientácia na dosahovanie cieľa ako tím. Pomáhať zákazníkom a inžinierom v teréne diagnostikovaním problémov prostredníctvom efektívnej diagnostiky a izolácie. Identifikovať príčinu hardvérových/softvérových chýb a poskytnúť riešenie. Riešiť problémy telefonicky, e-mailom alebo na mieste prostredníctvom expedície dielov a inžiniera. Spolupracovať s tímom Technickej správy účtov na monitorovaní a sledovaní problémov s cieľom zabezpečiť rýchle riešenie. Radíť a vzdelávať zákazníkov kombináciou skúseností a dokumentácie s cieľom nájsť riešenie ich technických problémov. Poskytovať vstupy k opakujúcim sa problémom zákazníkov a komunikovať tieto informácie s ostatnými členmi technického tímu, v prípade potreby.

Požiadavky na zamestnanca

Stredoškolské vzdelanie s maturitou
Ďalšie/Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie (Bakalársky titul)
Vysokoškolské vzdelanie (Magisterský titul)
Doktorandské štúdium
Jazykové zručnosti
Nemecký – Pokročilý (C1) a Anglický – Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné požiadavky a zručnosti
Čo hľadáme:
Obchodne plynulá znalosť angličtiny a nemčiny.
Znalosť operačných systémov Windows a MS Office.
Efektívne komunikačné schopnosti písmom a slovom.
Schopnosť riešiť problémy s hardvérom a softvérom v rámci produktov pre klientov (notebooky, stolné počítače, tablety).
Schopnosť priorizovať a efektívne riadiť dennú pracovnú záťaž.
Proaktívny postoj a ochota učiť sa.
Riešenie orientované na výsledok.
Skúsenosti v oblasti IT služieb a spolupráce s poskytovateľmi služieb teréne sú plusom.


Benefity práce

Pracovný čas: Plný úväzok (40 hodín týždenne) – Pondelok – Piatok od 9:00 do 18:00.
Vysoko konkurencieschopná základná mzda
Stravné lístky
Cestovné vo výške 50 € mesačne
Platené 5 dodatočné dni voľna) ročne v prípade núdzových situácií a krátkodobých neprítomností.
Hybridný pracovný model na vynikajúcom pracovisku a zariadeniach v našich nových kanceláriách v Bratislave.
Plne hradený tréning , ktorý vás optimálne pripraví na pracovnú pozíciu
Aktivity a programy pre zamestnancov na najvyššej úrovni.
Neustále školenia a rozvoj


Jazykové požiadavky

nemecky – B2,anglicky – B2


Informácie o spoločnosti

Našim klientom je celosvetovo pôsobiaca spoločnosť poskytujúca podporu vo viac ako 30 krajinách, špecializujúca sa na služby zákazníkom, predaj a riešenia technickej podpory.

Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.

Zobraziť pracovné ponuky

Podobné pracovné ponuky

Consumer Insights Executive
Bratislava
od 1900 EUR (konečná výška sa bude odvíjať od s...

Detail pracovnej ponuky
Obrábač/ka kovov – práca v Ružomberku na 1 zmenu!
Ružomberok
1 000 - 1 150 EUR/mesiac + odmeny za výkon, prí...

Detail pracovnej ponuky
Hľadáme akvizičného obchodníka / obchodníčku!
1700-3000€

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    maximálne 5MB (.pdf, .docx)

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.