Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 23.04.2024

Technický zákaznícky servis s nemčinou

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
Plný Úväzok
Odvetvie:
IT a Telekomunikácie
Dátum nástupu:
dohodou
Platové podmienky:
1583.0 EUR
Pozícia:
agent
Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta obsadzujeme pozíciu technickej podpory, pracovnou náplňou bude: Telefonickým a e-mailovým spôsobom vykonávať diagnostiku a izoláciu na presné stanovenie problémov v portfóliu klienta (notebooky, stolné počítače a tablety), udržiavať vysokú úroveň riešení problémov v prvý raz a v prípade potreby posielať inžinierov s náhradnými dielmi na miesto na vykonanie opráv. S podporou vedúceho tímu budete spravovať prípady od začiatku do konca riadením jednotlivých prípadov, sledovaním a komunikáciou so zákazníkom. S pozíciou súvisí: Záujem o zákaznícku podporu s ambíciou dosiahnuť stanovené ciele pre dosiahnutie vysoko kvalitnej úrovne zákazníckej služby. Proaktívny prístup k riešeniu problémov. Silná orientácia tím a orientácia na dosahovanie cieľa ako tím. Pomáhať zákazníkom a inžinierom v teréne diagnostikovaním problémov prostredníctvom efektívnej diagnostiky a izolácie. Identifikovať príčinu hardvérových/softvérových chýb a poskytnúť riešenie. Riešiť problémy telefonicky, e-mailom alebo na mieste prostredníctvom expedície dielov a inžiniera. Spolupracovať s tímom Technickej správy účtov na monitorovaní a sledovaní problémov s cieľom zabezpečiť rýchle riešenie. Radíť a vzdelávať zákazníkov kombináciou skúseností a dokumentácie s cieľom nájsť riešenie ich technických problémov. Poskytovať vstupy k opakujúcim sa problémom zákazníkov a komunikovať tieto informácie s ostatnými členmi technického tímu, v prípade potreby.
Požiadavky na zamestnanca
Stredoškolské vzdelanie s maturitou Ďalšie/Vyššie odborné vzdelanie Vysokoškolské vzdelanie (Bakalársky titul) Vysokoškolské vzdelanie (Magisterský titul) Doktorandské štúdium Jazykové zručnosti Nemecký – Pokročilý (C1) a Anglický – Stredne pokročilý (B2) Osobnostné požiadavky a zručnosti Čo hľadáme: Obchodne plynulá znalosť angličtiny a nemčiny. Znalosť operačných systémov Windows a MS Office. Efektívne komunikačné schopnosti písmom a slovom. Schopnosť riešiť problémy s hardvérom a softvérom v rámci produktov pre klientov (notebooky, stolné počítače, tablety). Schopnosť priorizovať a efektívne riadiť dennú pracovnú záťaž. Proaktívny postoj a ochota učiť sa. Riešenie orientované na výsledok. Skúsenosti v oblasti IT služieb a spolupráce s poskytovateľmi služieb teréne sú plusom.
Benefity práce
Pracovný čas: Plný úväzok (40 hodín týždenne) – Pondelok – Piatok od 9:00 do 18:00. Vysoko konkurencieschopná základná mzda Stravné lístky Cestovné vo výške 50 € mesačne Platené 5 dodatočné dni voľna) ročne v prípade núdzových situácií a krátkodobých neprítomností. Hybridný pracovný model na vynikajúcom pracovisku a zariadeniach v našich nových kanceláriách v Bratislave. Plne hradený tréning , ktorý vás optimálne pripraví na pracovnú pozíciu Aktivity a programy pre zamestnancov na najvyššej úrovni. Neustále školenia a rozvoj
Jazykové požiadavky
nemecky – B2,anglicky – B2
Informácie o spoločnosti
Našim klientom je celosvetovo pôsobiaca spoločnosť poskytujúca podporu vo viac ako 30 krajinách, špecializujúca sa na služby zákazníkom, predaj a riešenia technickej podpory.

Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.

Zobraziť pracovné ponuky

Podobné pracovné ponuky

Value Added Services Specialist
Bratislava
2200.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Marketing Expert
Bratislava
2600.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Customer support specialist (HU + GR + AJ)
Bratislava
2200.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.