Informácie o pracovnej ponuke
- Zodpovedá za dokončenie definovaných komplexných procesov CSO a zákazníkov, pokiaľ ide o požiadavky/objednávky zákazníkov, spracovanie objednávok a zmlúv, údržbu kmeňových údajov.
- Vykonávanie procesov a postupov CSO v súlade s definovanými termínmi, zabezpečenie presnosti, úplnosti a súladu s príslušnými internými a externými normami. Prispievať k optimalizácii procesov.
- Identifikuje vzniknuté anomálie a na ich riešenie používa úsudok založený na pravidlách a postupoch.
- Pôsobí ako podpora prvej úrovne pre menej skúsených zamestnancov. Podporuje ich pri školení a zapracovaní.
Požiadavky na zamestnanca
– Preukázané skúsenosti v oblasti služieb zákazníkom
– Dobré zručnosti pri vybavovaní telefonického kontaktu , aktívne počúvanie
– Orientácia na zákazníka – schopnosť prispôsobiť sa rôznym typom
– Skúsenosti so systémom SAP a CRM – výhoda
– MS Office Word a Excel – základný používateľ
– Presná a precízna práca, veľký zmysel pre detail
– Výborný tímový hráč, s ktorým sa ľahko spolupracuje
– Pozitívny prístup k zmenám a flexibilita
– Veľmi dobré schopnosti určovania priorít a riadenia času, odolnosť voči stresu
– Orientácia na výkon a silný zmysel pre zodpovednosť
– Orientácia na zákazníka s veľmi dobrými komunikačnými schopnosťami
– Vášnivý záujem o osobný rozvoj a dosahovanie cieľov
– Slovenský jazyk – plynulá znalosť C2
– Nemecký jazyk – plynulý C1/C2
– Anglický jazyk – B1
– Maďarský jazyk – výhodou
Jazykové požiadavky
slovensky – C2,anglicky – B2,nemecky – C1
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky