Informácie o pracovnej ponuke
Ste komunikatívny človek a radi pomáhate druhým? Pripojte sa k tímu nášho klienta ako Špecialista zákazníckej podpory!
Ako Špecialista zákazníckej podpory budete súčasťou tímu, ktorý zabezpečuje efektívnu a profesionálnu komunikáciu so zákazníkmi. Vašou hlavnou úlohou bude poskytovať informácie o službách, riešiť zákaznícke požiadavky a poskytovať podporu v oblasti energetiky a plynu.
Vaše hlavné povinnosti budú:
- Odpovedať na prichádzajúce hovory zákazníkov
- Poskytovať informácie o produktoch a službách spoločnosti
- Efektívne riešiť otázky a problémy zákazníkov
- Budovať dobré vzťahy so zákazníkmi
Prácu je možné vykonávať v mestách Košice a Nitra (podľa preferencie kandidáta) + 2x počas týždňa možná práca z domu.
Požiadavky na zamestnanca
– dobré komunikačné schopnosti a príjemné vystupovanie
– schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
– znalosť práce s počítačom – MS Office
– trpezlivosť, empatia a orientácia na zákazníka
– skúsenosti s prácou v call centre alebo zákazníckom servise sú výhodou, ale nie podmienkou 🙂
Benefity práce
– bonus na základe plnenia cieľov
– vzdelávací program
– home office (2x počas týždňa)
– príjemné pracovné prostredie a dobrá káva
– príspevok na stravovanie
– referral bonus
a iné 🙂
Jazykové požiadavky
Informácie o spoločnosti
Inovatívna spoločnosť v oblasti energetiky