Informácie o pracovnej ponuke
Zodpovednosť za služby zákazníkom pre portfólio veľkých a/alebo kľúčových zákazníkov, pokiaľ ide o:
- Zodpovedá za dokončenie definovaných komplexných procesov CSO kariet a zákazníkov, pokiaľ ide o žiadosti/objednávky zákazníkov, spracovanie objednávok a zmlúv, údržbu kmeňových údajov.
- Vykonávať procesy a postupy CSO kariet v súlade s definovanými termínmi, zabezpečovať presnosť, úplnosť a súlad s príslušnými internými a externými normami, pričom sa vždy zameriavať na poskytovanie vynikajúcich služieb zákazníkom. Prispievať k optimalizácii procesov.
- Identifikuje vzniknuté anomálie a na ich riešenie používa úsudok založený na pravidlách a postupoch.
- Pôsobí ako podpora prvej úrovne pre menej skúsených zamestnancov. Podporuje ich pri školení a zapracovaní.
- Riešenie požiadaviek zákazníkov prostredníctvom telefónu a nástrojov na zadávanie lístkov s ďalším kontaktom na podporu druhej úrovne.
Požiadavky na zamestnanca
– Min. Stredoškolské vzdelávanie
– Preukázateľná prax v oblasti zákazníckej podpory alebo prax na pozícii zástupcu pre služby klientom > 3 roky
– Slovenský jazyk – úroveň rodného jazyka
– Plynulá znalosť nemeckého a maďarského jazyka
– Anglický jazyk – výhodou
– Vynikajúce komunikačné schopnosti a aktívne počúvanie
– Znalosť systémov a postupov CRM
– Veľmi silná orientácia na zákazníka a schopnosť prispôsobiť sa/reagovať na rôzne typy znakov
– Schopnosť pracovať v medzinárodnom prostredí a rozhodovať sa v rámci daného rozsahu možností
– Tímový hráč
– MS office + SAP/ďalšie relevantné IT systémy (výhodou)
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky