Späť na výsledky vyhladávania
Dátum publikovania: 22.05.2024

Koordinátor profesionálnych služieb pre palivové karty

Lokalita:
Bratislava
Kontrakt:
Plný Úväzok
Odvetvie:
Administratíva
Dátum nástupu:
dohodou
Platové podmienky:
2200.0 EUR
Pozícia:
white-collar-worker
Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta, významnú medzinárodnú spoločnosť, hľadáme šikovného a skúseného špecialistu na VAS (Value-Added Services), ktorý bude zodpovedný za komplexnú správu procesov a služieb s pridanou hodnotou. Ak máte skúsenosti v oblasti predaja a ste pripravený pracovať v dynamickom medzinárodnom prostredí, táto príležitosť je práve pre vás! • Náplň práce: • Zodpovednosť za kompletnú správu procesov VAS, vrátane administrácie a registrácie zákazníkov pre medzinárodné produkty a služby VAS. • Kontakt pre záležitosti súvisiace s operáciami VAS, prichádzajúce z vnútorných a vonkajších predajných tímov alebo od dodávateľov/partnerov. • Podpora a školenie lokálnych oddelení predaja kariet a zákazníckeho servisu v oblasti procesov VAS a celkového balíka produktov a služieb VAS. • Pôsobenie ako kompetenčné centrum pre medzinárodnú ponuku produktov a služieb VAS. • Operatívne a komerčné riadenie vzťahov s poskytovateľmi VAS. • Medzinárodné zúčtovanie finančných tokov medzi OMV Group a dodávateľmi/partnermi vrátane reportingu obratu a poplatkov VAS. • Centrálne monitorovanie transakcií VAS v kartových systémoch. • Optimalizácia, úprava a harmonizácia existujúcich procesov VAS vrátane rozhraní. • Validácia spracovania procesov VAS v kartových systémoch. • Zodpovednosť za koordináciu požiadaviek na zmeny VAS (vrátane nastavenia a monitorovania procesov). • Spolupráca s oddeleniami centrálnej služby kariet a IT, zabezpečenie kvality/uvoľnenia systémových zmien alebo novej funkčnosti v kartových systémoch OMV. • Riadenie rozhraní medzi oddeleniami kariet a inými oddeleniami (Retail, Legal, Finance, atď.). • Riešenie sťažností v úzkej spolupráci s vedúcim tímu. • Pravidelné monitorovanie vývoja trhu v oblasti produktov a služieb VAS. • Identifikácia nových trhových potenciálov a aktívne iniciovanie rozvojových projektov v súlade so stratégiou VAS. • Zodpovednosť za proaktívnu dokumentáciu a manažment znalostí o ponuke produktov, popise procesov a riadení zmien. • Zastupovanie v každodennej prevádzke v rámci tímu VAS.
Požiadavky na zamestnanca
• Vysokoškolské vzdelanie – magisterský titul. • Relevantné profesionálne skúsenosti v oblasti predaja minimálne 2-3 roky. • Slovenský jazyk – plynulý na úrovni C2. • Anglický jazyk – plynulý písomne aj ústne. • Maďarský a nemecký jazyk je výhodou. • Silné schopnosti tímovej práce. • Skúsenosti s prácou v medzinárodných, multikultúrnych tímoch. • Dobré komunikačné a vyjednávacie schopnosti. • Schopnosti riadenia projektov. • Technické porozumenie. • Pokročilé znalosti MS Office. • Flexibilita a ochota cestovať služobne. • Benefity: • Práca v prestížnej medzinárodnej spoločnosti. • Možnosť profesionálneho rastu a kariérneho rozvoja. • Atraktívne platové ohodnotenie. • Príjemné a dynamické pracovné prostredie. Balíček zamestnaneckých výhod a benefitov.
Benefity práce
• Ročný bonus • Flexibilná pracovná doba • Príspevok na vzdelávanie a študijné materiály pre Anglický a Nemecký jazyk, • Príspevok na stravovanie nad rámec zákona • Príspevok do 3.piliera/ DDS • Príspevok na dochádzanie alebo parkovacie miesto • 3 dni dovolenky naviac • MultiSport karta • Referral program
Jazykové požiadavky
slovensky – C2,anglicky – C1
Mám záujem o ponuku: Kontaktné údaje:
Mária Kavarnik
maria.kavarnik@talent-solutions.sk

Podobné pracovné ponuky

Špecialista mzdovej agendy
Trnava
1500.0 - 2000.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
Vedúci oddelenia chemickej výroby
Žarnovica
1500.0 - 1800.0 EUR

Detail pracovnej ponuky
IT systémový administrátor
Slovensko
1700.0 EUR

Detail pracovnej ponuky

Kontaktujte nás

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.