Informácie o pracovnej ponuke
komunikácia so zákazníkom
úzka spolupráca s inžnierom dodávateľskej kvality zákazníka
rýchla a efektívna reakcia na problémy a požiadavky zákazníkov
sledovanie a reporting kľúčových ukazovateľov kvality zákazníka (PPM, 8D/CAR)
vedenie tímov 8D/CAR s cieľom obmedzenia a trvalého vyriešenia problémov s kvalitou v súlade s očakávaniami zákazníka
zodpovednosť za dosiahnutie cieľov kvality
podpora projektov PEP vo fáze 5-8
spolupráca s lídrom New product introduction oddelenia pri pilotnom spustení nových výrobných procesov, či produktov, nastavenie správnych kontrol kvality
zabezpečenie vyplnenia dokumentácie o kvalite na základe požiadaviek zákazníka
komunikácia, dokumentácia a zabezpečovanie všetkých špecifických požiadaviek zákazníkov, kritických informácií, incidentov a rizík, ktoré sa týkajú pridelených zákazníkov s cieľom dosiahnuť ich spokojnosť s kvalitou našich produktov
vývoj a realizácia projektov s cieľom splniť očakávania zákazníka
zodpovednosť za prípravu návštevy zákazníka spojenej s auditom
zodpovednosť za informovanie manažéra kvality v prípade, že sú ohrozené kritické normy kvality a zároveň aktívna práca na rýchlom a účinnom riešení takýchto problémov
včasná validácia všetkých zadržaných výrobkov
Požiadavky na zamestnanca
VŠ – 2. stupeň – technický smer (výhoda )
prax – 3 roky na obdobnej pozícii v automotive (môžu byť aj inžinieri dodávateľskej kvality)
dobrá znalosť ISO noriem a IATF 16949
výborná znalosť a skúsenosť s nástrojmi kvality – FMEA, 8D, PPAP, Ishikawa diagram, 5 WHY
výborný zmysel pre detail
dobré komunikačné schopnosti a schopnosť riešiť problémy
AJ – B2 – povinnosť
NJ – B2 – veľmi veľká výhoda
skúsenosť so zákazníckymi portálmi
Benefity práce
Bonus: 1800 je minimálny základ ,pre skúseného kandidáta viac
Jazykové požiadavky