Informácie o pracovnej ponuke
- Vedenie administratívnej agendy vedenia.
- Organizovanie mítingov a s nimi spojených podkladov, správa vozového parku.
- Organizácia služobných ciest zamestnancov.
- Spracovávanie reportov a rozborov v slovenskom i anglickom jazyku, príprava podkladov.
- Objednávanie a distribúcia spotrebného kancelárskeho materiálu, spravovanie interných objednávok podľa požiadaviek.
Požiadavky na zamestnanca
– VŠ ekonomického zamerania
– Excel – Pokročilý
– Cieľavedomosť a zmysel pre detail.
– Flexibilita, schopnosť pracovať v tíme.
Benefity práce
+ 13ty plat
– príspevok na cestovné až do výšky 46 € /mesiac podľa vzdialenosti od miesta trvalého bydliska
– príspevok na DDS 2%
– stravné lístky v hodnote 5,85 € / deň ( 5,55 € hradí zamestnávateľ )
– odmena pri pracovnom a životnom jubileu alebo darovaní krvi
– príspevok na dovolenku, darčekové poukážky a bonusy za dosiahnutie tímových výsledkov
– vzdelávaie a jazykové kurzy, Zľavy pre zamestnancov, Masáže
– športové a kultúrne podujatia pre zamestnancov
– psychologické, finančné a právne poradenstvo zdarma
Jazykové požiadavky
anglicky – B2
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky