Informácie o pracovnej ponuke
Pracovná náplň:
• Prieskum trhu a aktívne vyhľadávanie nových klientov - Slovensko, Nemecko, Rumunsko, Rakúsko, Taliansko, Maďarsko
• Získavanie nových zákazníkov a rozvíjanie dlhodobých obchodných vzťahov
• Pravidelná starostlivosť o existujúcich klientov vrátane osobných stretnutí
Administratívne a organizačné úlohy:
• Týždenné aktualizácie cien a ponuky klientom
• Zabezpečenie realizácie obchodov - spracovanie objednávok a fakturácie
• Koordinácia logistiky ( zo 4 prevádzok )
• Správa predajných štatistík, fakturácia, príprava pravidelných reportov
Časové rozdelenie práce:
• 80 % času venovaného terénnej práci – aktívny predaj a budovanie obchodných vzťahov
• 20 % času vyhradeného na administratívu spojenú s objednávkami, fakturáciou a plánovaním
Požiadavky na zamestnanca
Jazykové znalosti: Slovenský, maďarský a anglický jazyk (pokročilá úroveň)
• Vodičský preukaz: Skupina B, ochota cestovať na pravidelné služobné cesty
• IT zručnosti: MS Office (Excel, Word, Outlook)
Osobnostné predpoklady:
chuť cestovať, predávať, ambície rásť
• Predajné zručnosti: Cieľovo orientovaný prístup, skúsenosti s aktívnym predajom a získavaním nových zákazníkov
Požadované vzdelanie
- Stredoškolské s maturitou
- Vysokoškolské I. stupňa
- Vysokoškolské II. stupňa
- Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Benefity práce
• 13ty plat
• Služobné vozidlo na súkromné účely
• Služobný notebook a telefón
• DDS príspevok