Informácie o pracovnej ponuke
Máte skúsenosti s vedením, plánovaním, organizovaním a reprezentovaním coworkingového priestoru / komunity a uvažujete o zmene? Staňte sa novým členom tímu, ktorý stojí za úspechom spoločnosti!
Ak ste to VY, toto by boli Vaše hlavné zodpovednosti:
• Viesť proces náboru
• Riadiť, viesť a mentorovať dynamický tím
• Dohliadať na denné operácie s cieľom zabezpečiť prevádzkovú efektivitu a spokojnosť členov
• Plánovať, organizovať a realizovať rôzne udalosti, workshopy a semináre
• Zodpovednosť za rozpočty pre ich realizáciu
• Spolupracovať s tímami pre rozvoj biznisu a marketingu cez médiá
• Monitorovať finančný výkon a implementovať stratégie na dosiahnutie cieľov
• Znalosť trendov v odvetví, vývoji trhu a aktivitách konkurencie
Požiadavky na zamestnanca
o Predchádzajúca pracovná skúsenosť na obdobnej pozícii v riadení coworkingového priestoru / správe komunity
o Riadiace a organizačné schopnosti
o Výborné komunikačné a medziľudské zručnosti
o Skúsenosť s financiami v rámci rozpočtov a reportingu
o Marketingový prehľad – skúsenosti so sociálnymi médiami
o Aktívna znalosť anglického jazyka
Benefity práce
– multisport karta
– príspevok zamestnávateľa na III. pilier
– jazykové kurzy
– teambuildingové aktivity
– bonus za odporúčanie nového zamestnanca
– možnosť využitia rekreačného poukazu po 2 rokoch
– príspevok na športovú činnosť dieťaťa po 2 rokoch
Jazykové požiadavky
anglicky – C1
Informácie o spoločnosti
medzinárodná spoločnosť
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky