Informácie o pracovnej ponuke
- zabezpečenie plynulého chodu celej kancelárie a spracovanie účtovných opatrení
- plánovanie a spracovanie všetkých administratívnych úloh, podpora manažmentu
- príprava prezentácií a analýz s bežnými MS programami
- príprava stretnutí a účasť na nich
- realizácia a spracovanie kompletnej korešpondencie, dočasných výpisov a poukážok zamestnancov
- komunikácia so zákazníkmi, návštevníkmi a poskytovateľmi v slovenskom a anglickom jazyku
Požiadavky na zamestnanca
– skúsenosti s administratívnou prácou a kancelárskym zázemím spoločnosti
– komunikatívna znalosť anglického jazyka podmienkou
– výhoda ak ovládate a pracovali ste s programom SAP
– kreativita, zodpovednosť
– ochota pri pomoci a riešení problémov
– profesionálny a zákaznícky orientovaný prístup
Jazykové požiadavky
anglicky – B2,slovensky – C1
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky