Informácie o pracovnej ponuke
Riadenie a koordinácia procesov v rámci oddelenia dlhodobého majetku FSSC
Vedenie tímu, motivovanie a koordinovanie činností na oddelení
Podpora ďalšieho vzdelávania a rozvoja zamestnancov
Kontakt pre interné a externé prostredie (špecializované oddelenia, audítori a interné audity)
Sledovanie termínov mesačných, ročných uzávierok a projektov
Podpora a testovanie nových projektov a koordinácia testov nových projektov a zmien procesov
Spolupráca s manažmentom na vývoji harmonogramov, postupov a systémov umožňujúcich vykazovanie finančných údajov a finančných výkazov
Požiadavky na zamestnanca
Aktívna znalosť anglického jazyka
Aspoň základná znalosť nemeckého jazyka
Pokročilé účtovnícke zručnosti v oblasti dlhodobého majetku
Znalosť IFRS štandardov
Prax v oblasti účtovníctva min. 2 roky
Skúsenosti s vedením tímu
Organizačné a riadiace schopnosti
Benefity práce
Stabilné pracovné miesto v zahraničnej spoločnosti
Moderné pracovné prostredie v centre Žiliny vo vysokom štandarde
Pružná pracovná doba s možnosťou využitia home office podľa firemných štandardov
Aktívne využívanie cudzieho jazyka
Kompletný program zaškolenia a možnosť ďalšieho profesionálneho rozvoja
Rozvíjanie jazykových znalostí formou jazykových kurzov platených zamestnávateľom
Sebarealizácia na zodpovednej pozícií s možnosťou odborného a profesijného rastu
Príspevok do III. piliera dôchodkového sporenia
Príspevok na dopravu
37,5 hod. pracovný čas
Zaujímavý sociálny program
Jazykové požiadavky
anglicky – B2
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky