Informácie o pracovnej ponuke
Pre nášho klienta - svetovú eCommerce spoločnosť hľadáme šikovného kandidáta, ktorý sa pripojí k HR Contact Center na pozíciu HR asistenta!
Ak vieš plynule Nemecky a Anglicky, neváhaj sa prihlásiť so svojím životopisom v angličtine!
Zodpovednosti:Riešenie HR požiadaviek v nemeckom a anglickom jazyku s využitím dostupnej dokumentácie (napr. najčastejšie kladené otázky a štandardné operačné postupy)
- Prevzatie zodpovednosti za každú požiadavku zamestnanca
– zabezpečenie jej prijatia a vyriešenia s vysokým dôrazom na zákaznícky prístup
- Identifikovanie nedostatkov v podporných materiáloch, interných procesoch a oblastiach, kde je možné zlepšiť úroveň poskytovaných služieb
- Efektívna komunikácia (ústne aj písomne) so zamestnancami za účelom vysvetlenia a vyriešenia ich otázok počas celého životného cyklu zamestnanca v spoločnosti
- Aktívne získavanie spätnej väzby od zamestnancov za účelom zlepšenia kvality poskytovaných služieb.
-Práca na rotujúce zmeny, vrátane víkendov a štátnych sviatkov
Požiadavky na zamestnanca
– Anglický + Nemecký jazyk, minimálne úroveň B2
– Relevantná pracovná skúsenosť v oblasti administratívy, zákazníckeho servisu / call centra alebo HR prostredia
– Schopnosť pracovať v medzinárodných tímoch, kde sú členovia tímu na rôznych miestach a pochádzajú z rôznych kultúr
– Flexibilita a ochota pracovať v dynamickom prostredí
– Dobré interpersonálne, komunikačné, time manažérske a analytické schopnosti
Benefity práce
– 100% homeoffice
– príplatky za nadčasy, sviatky a víkendy
– osobnostný a kariérny rozvoj vo svetovej e-commerce spoločnosti
– flexibilný pracovný čas
Informácie o spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002. Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov. Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.