– Veľmi dobrá znalosť nemčiny (povinné)
– Písomný a hovorený anglický jazyk
– Vzdelanie v oblasti IT
– Skúsenosti v oblasti dátovej vedy alebo machine learning (NLP alebo veľké jazykové modely sú výhodou)
– Skúsenosti v oblasti služieb Service Desk alebo služieb IT podpory a riadenia incidentov
– Znalosť programovacích jazykov a technológií používaných v oblasti umelej inteligencie (Python, TensorFlow, PyTorch)
– Zručnosti v oblasti implementácie, vývoja a hodnotenia nástrojov AI
– Silné zručnosti v oblasti riešenia problémov
– Schopnosť efektívne diagnostikovať a riešiť technické problémy
– Vynikajúce komunikačné a sociálne zručnosti
– Schopnosť zrozumiteľne odovzdávať zložité technické informácie
– Schopnosť pracovať samostatne a v tíme
– Vysoká orientácia na zákazníka a nadšenie pre nové technológie
– Flexibilné pracovné podmienky: Nitra + Homeoffice, Prešov + Homeoffice, prípadne remote po dohode
– Príležitosť pracovať so špičkovými technológiami umelej inteligencie a automatizácie
– Kolaboratívne a dynamické tímové prostredie
– Neustále vzdelávanie a možnosti profesionálneho rozvoja
– IT školenia
– Jazykové školenia ( nemčina, angličtina)
– Príspevok na okuliare na obrazovku
anglicky – B2,nemecky – B2
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky