Informácie o pracovnej ponuke
Si skvelý v komunikácii a rád pomáhaš ostatným? Pridaj sa k tímu, ktorý zabezpečuje profesionálnu komunikáciu so zákazníkmi! Tvojou hlavnou úlohou bude poskytovať informácie o službách, riešiť požiadavky a podporovať klientov v oblasti energetiky a plynu.
Tvoje úlohy:
- Telefonická podpora pre zákazníkov
- Poskytovanie informácií a poradenstva
- Riešenie problémov a otázok zákazníkov
- Budovanie pozitívnych vzťahov so zákazníkmi
Miesto práce: Košice alebo Nitra (možnosť práce z domu 2x týždenne)
Čo ťa čaká:
- Bonusy za dosahovanie cieľov
- Možnosti vzdelávania
- Flexibilný home office
- Príjemné pracovné prostredie a vynikajúca káva
- Stravovací a referenčný bonus
- Príležitosť osobného rastu a práca pre modernú energetickú spoločnosť
Pracovná doba:
- pracovná doba na zmeny PO-PIA bez nočných a víkendov, od 7.00-17.00 s prestávkou na obed, a dvoma 10-15 minútovými prestávkami . Pracuje sa 7.5 hodín + prestávky
Tešíme sa na tvoj životopis!
Požiadavky na zamestnanca
– Kandidát so zameraním na zákazníkov
– Ochota poskytovať informácie o produktoch a službách spoločnosti, žiadne nevyžiadané telefonáty
– Skúsenosti v oblasti zákazníckeho servisu sú výhodou
Benefity práce
– Variabilná zložka pri splnení plánov vo výške 25 % ( cca 225 eur )
– Po zaučení 2x do týždňa homeoffice