Informácie o pracovnej ponuke
- Komunikácia so zákazníkmi
- Prezentácia produktov a služieb spoločnosti
- Aktívny predaj
- Riešenie zákazníckych požiadaviek
- Drobná technická výpomoc zákazníkom (napríklad pri vkladaní SIM karty, prípadne inštalácií aplikácií a podobne)
- Práca na 12 h smeny (krátky / dlhý týždeň) v obchodnom centre v Bratislave (Avion, Aupark)
Požiadavky na zamestnanca
- Schopnosť rýchlo sa učiť, flexibilita
- Počítačová zručnosť, skúsenosť s prácou v rôznych systémoch
- Logické, analytické, obchodné myslenie
- Komunikatívnosť
- Príjemné vystupovanie
Benefity práce
- adaptačný bonus 300€ počas prvých 4-6 týždňov + variabilná zložka v závislosti od predaja (v priemere viac ako 500€)
Zamestnanecké výhody a benefity
- mobil podľa vášho výberu + neobmedzený paušál na súkromné účely
- nárok na stravné lístky aj počas neprítomnosti
- 4 dni voľna navyše (sick day)
- stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
- DDS
- super zaškolenie + možnosť osobného a kariérneho rozvoja
- zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
- zdravotná starostlivosť (ProCare), MultiSport kartička a kultúra
- produkty spoločnosti za zvýhodnené ceny
Jazykové požiadavky
slovensky - B1/B2