Informácie o pracovnej ponuke
Pre jedného z našich klientov hľadáme Payroll špecialistu, ktorý/ktorá má skúsenosti so spracovaním miezd v EÚ.
Vaša úloha:
- Spracovanie mzdového cyklu vrátane daní, benefitov a odpočtov.
- Interné kontroly a optimalizáciu mzdových procesov.
- Analýzu reportov, riešenie otázok zamestnancov a spoluprácu s HR a finančným oddelením.
- Riešenie zložitých úloh spojených s mzdovým spracovaním a reportovaním.
Požiadavky na zamestnanca
– Vzdelanie v oblasti HR, účtovníctva alebo administratívy.
– Min. 5 rokov skúseností v mzdovej agende.
– Skúsenosti so spracovaním miezd v EÚ a znalosť mzdového softvéru (ideálne SAP).
– Pokročilé zručnosti v MS Excel.
– Silné analytické schopnosti, orientácia na zákazníka a zodpovednosť.
– Výborná znalosť anglického jazyka.
Benefity práce
– 13.plat a výkonnostný bonus až 134 %.
– Bonus za odporúčanie kandidáta
– Príspevok na stravu aj počas voľných dní.
– Cafeteria systém, škôlka
– Životné poistenie, zdravotná starostlivosť
– 5 dní zdravotného voľna ročne a ďalšie dni voľna pri špeciálnych životných udalostiach.
– Relokačný bonus a možnosť práce z domu.
Jazykové požiadavky
anglicky – B2
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky