Informácie o pracovnej ponuke
Sme personálna agentúra zameraná na spájanie talentovaných profesionálov s úspešnými firmami. Pre nášho klienta, významnú medzinárodnú spoločnosť so sídlom v Košiciach, hľadáme skúseného lídra alebo líderku, ktorý/á bude riadiť tím zodpovedný za hlavné účtovníctvo a správu dlhodobého majetku.
Staňte sa súčasťou tímu, ktorý formuje finančné procesy s dôrazom na kvalitu a efektivitu!
Náplň práce:
• Riadenie a vedenie tímu (podpora kolegov, rozdeľovanie úloh, mentoring a školenia, hodnotenie výkonu).
• Zodpovednosť za plynulý priebeh účtovných procesov (GL/FA) a ich súlad s internými pravidlami.
• Dohľad nad dodržiavaním KPI a interných smerníc.
• Spolupráca s ďalšími oddeleniami a externými partnermi.
• Koordinácia audítorských činností a včasné poskytovanie potrebných informácií.
Požiadavky na zamestnanca
• Vysokoškolské vzdelanie v oblasti podnikania, financií alebo účtovníctva.
• Pokročilá znalosť angličtiny (min. B2).
• Minimálne 5 rokov skúseností v oblasti účtovníctva.
• Výborné znalosti účtovných štandardov (IFRS), MS Excel a SAP.
• Skúsenosti s riadením tímu a plánovaním úloh.
• Analytické a komunikačné schopnosti na vysokej úrovni.
Benefity práce
• Teambuildingové a spoločenské akcie.
• Multisport karta na podporu zdravého životného štýlu.
• Dobrovoľnícke aktivity a firemné raňajky.
• Ovocné a zmrzlinové dni.
• Zamestnanecké zľavy v partnerských obchodoch.
• Jazykové kurzy a odborné školenia.
• Flexibilný pracovný režim, vrátane možnosti home office.
Jazykové požiadavky
anglicky – C1
Informácie o spoločnosti
Medzinárodná spoločnosť v Košiciach