Informácie o pracovnej ponuke
- Technický špecialista zodpovedný za poskytovanie podpory na úrovni expertov pre podnikanie prostredníctvom služby NDC Helpdesk, ktorá rieši problémy zákazníkov 24/7/365
- Triediť a vlastniť všetky problémy zákazníkov, zabezpečiť včasnú reakciu a splniť očakávania zákazníkov.
- Zabezpečiť, aby boli zákazníci informovaní o pokroku pri problémoch podľa dohodnutých úrovní služieb
- Pôsobiť ako počiatočný kontaktný bod úrovne 1 pre riadenie problémov, ktoré eskalujú problémy na úroveň 2 podľa definovaných kritérií
- Dodávať dohodnuté úlohy správy údajov s cieľom zabezpečiť integritu údajov o zákazníkoch.
- Vykonajte úlohy, ktoré umožnia novým zákazníkom pripojenia k NDC API včas a presne, ako je uvedené v dohodnutých procesoch.
- Očakáva sa, že táto rola si bude vyžadovať prácu na zmeny alebo pohotovosť, aby bolo možné poskytovať službu 24/7/365.
- Očakáva sa, že budete vykonávať adhoc prácu výnimočne alebo poskytnete relevantné krytie pre iné tímové úlohy.
Požiadavky na zamestnanca
- Odolný v náročných situáciách.
- Vynikajúca pozornosť k detailom
- Samozačínajúci a schopný samostatnej práce.
- Vynikajúce komunikačné schopnosti – so schopnosťou vysvetliť technické detaily širokému a rôznorodému publiku.
- Silný obchodný talent, kritické myslenie, analytické schopnosti s preukázateľnou schopnosťou zvládať nejednoznačnosti.
- Jazdite pri riešení technických problémov a výziev
- Silná tímová práca a spolupráca
Benefity práce
- zľavy na produkty spoločnosti
- príplatky za poobedné a večerné zmeny
- práca v medzinárodnom kolektíve
- práca v mladom, dynamickom kolektíve
Jazykové požiadavky
anglicky - C1/C2
Informácie o spoločnosti
Naším klientom je medzinárodná letecká spoločnosť.