Informácie o pracovnej ponuke
Hľadáme posilu pre nášho stabilného partnera, ktorý patrí medzi jednotky na trhu vo svojom odbore. Táto renomovaná spoločnosť sa vyznačuje nielen silnou pozíciou na trhu, ale aj inovatívnym prístupom a dlhodobou víziou.
Pridajte sa k tímu, kde profesionalita, stabilita a možnosť rastu nie sú len frázy, ale každodenná realita.
NÁPLŇ PRÁCE :
- Administratívna a organizačná podpora manažmentu, správa dennej agendy a komunikácia (telefón, e-mail).
- Príprava podkladov a prezentácií, plánovanie stretnutí, evidencia úloh a ich termínov.
- Spracovanie zápisov z porád, vedenie registratúry a správa dokumentov.
- Tlmočenie a písanie textov v slovenskom, anglickom a/alebo nemeckom jazyku.
- Organizácia pracovných ciest (rezervácie ubytovania, dopravy, logistika).
- Komunikácia s obchodnými partnermi, úradmi a inštitúciami.
- Spoločenský servis pri návštevách, školeniach a stretnutiach (príprava zasadacích miestností, občerstvenie).
Pracovná doba od 7.00h do 15.30h
Požiadavky na zamestnanca
Koho hľadáme :
– Precíznu a samostatnú osobu s výbornými organizačnými schopnosťami
– Výbornú znalosť anglického jazyka (ústne aj písomne)
– Schopnosť pracovať s dôvernými informáciami a zvládnuť multitasking
– Skúsenosť s administratívou, plánovaním a správou dokumentov je výhodou
– Prax na obdobnej pozícii min. 2 roky
– Znalosť MS Office – pokročilý
– Anglický jazyk – úroveň B2 podmienkou (Nemecký jazyk – výhodou )
Benefity práce
+ 15% mesačné prémie + ročná odmena
– Vernostný bonus podľa odpracovaných rokov
– Služobný telefón, služobný notebook
– Príspevok na masáže 2x za mesiac
– Príspevok na dopravu
– Zvýhodnenie stravovanie – menu len za 0,99 €
– Príspevok na nápojové automaty
– Bezplatné jazykové kurzy, Odborné školenia
– Možnosť kariérneho rastu
Jazykové požiadavky
anglicky – B2