Informácie o pracovnej ponuke
Máte skúsenosti v administratíve / HR oddelení? Radi komunikujete s ľuďmi a hovoríte plynule nemecky a anglicky? Uvažujete o zmene alebo si hľadáte zaujímavú pracovnú príležitosť?
Hlavnou náplňou tejto skvelej ponuky, ktorú obsadzujeme pre nášho významného medzinárodného klienta - svetového lídra na priemyselných a spotrebiteľských trhoch, bude:
- Poskytovanie všeobecných informácií a podpory interným zamestnancom - HR systém, globálne procesy, interné smernice
- Komunikácia s HR oddeleniami
- Riešenie požiadaviek - telefonicky alebo cez interný systém
- Podieľanie sa na nových HR projektoch
Okrem zaujímavej práce Vás čaká skvelý tím ľudí, ktorých môžete stretnúť v spoločnosti priamo v Bratislave. Ak však preferujete prevažne prácu z domu, spoločnosť Vám to vie poskytnúť!
Znie lákavo? Potom neváhajte a zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku!
Požiadavky na zamestnanca
– plynulá znalosť nemeckého a anglického jazyka (písomne aj ústne)
– pokročilé znalosti MS Office
– dobré komunikačné zručnosti
– ochota pomáhať druhým
– samostatnosť
Benefity práce
– 13. plat
– Bonus v závisloti od výkonu
– Príspevok na stravovanie
– Životná poistka
– 5 sick day za rok
– Home office (50/50)
a iné ..
Jazykové požiadavky
anglicky – B2,nemecky – B2
Informácie o spoločnosti
Medzinárodná spoločnosť
Táto pozícia už bola obsadená. Pozrite si prosím naše ďalšie aktuálne ponuky práce a nájdite svoju príležitosť.
Zobraziť pracovné ponuky