Back to search results
Publish date: 02.12.2021

Špecialista zákazníckych operácií s francúzštinou - aj pre absolventov! (back office)

Locality:
Bratislava
Contract:
Full-time
Industry:
Administratíva, Predaj a obstarávanie, Chémia a Farmácia
Start date:
Immediately
Salary conditions:
od 1200.0 EUR
Position:
assistantclerk-officer
Job offer information
Pre nášho TOP klienta hľadáme skúseného juniora s francúzskym jazykom, ktorý pracoval v administratíve alebo Customer Care, je procesne orientovaný a rád sa zúčastní zaujímavých projektov. Ak máte chuť kariérne rásť a rozvíjať sa, neváhajte a zašlite nám Vaše CV! Náplň práce: - Kontrola kvality dát v databáze SAP - Prehľad zákazníckych účtov - správa kreditných a debetných listov - Podpora Customer Care a Sales agentov ohľadom správy klientskych Master Data - Pravidelná komunikácia vo francúzskom jazyku s príslušnými oddeleniami s cieľom riešenia cenových a logistických nezrovnalostí - Účasť na rôznych projektoch a navrhovanie zlepšení procesov
Employee requirements
- Aktívna znalosť Francúzskeho a Anglického jazyka (B2/C1) - Znalosť MS Office - Orientácia na zákazníka - Zmysel pre detail a presnosť - Chuť rozvíjať sa a pracovať na projektoch
Benefits of work
- 13. plat plus bonusy - Materská škola - Balík zdravotnej starostlivosti - Bonus za relokáciu - Striedavý Home Office
Language requirements
English - B1/B2,French - C1/C2
Company information
Shared service Center.

Similar job offers

Accounts Receivables Specialist with German
Bratislava
1500.0 EUR

Job offer detail
Accounts receivable with Polish
Bratislava
1300.0 EUR

Job offer detail
Accounts Payable/Accounts Receivable Specialist with French
Bratislava
1700.0 EUR

Job offer detail

Contact us

    We process your personal data in order to process your request. For more information, see privacy policy.