Job offer information
• Analýza procesov a identifikácia možností optimalizácie v oblasti PTP
• Implementácia pracovných postupov
• Podpora a podieľanie sa na vývoji konceptov ako základu pre realizáciu IT vylepšení
• Implementácia a monitorovanie kľúčových ukazovateľov výkonnosti (KPI); zabezpečenie objasnenia a dohody o dohodách o úrovni služieb (SLA)
• Optimalizácia organizačných aspektov (napr. prideľovanie pracovných položiek zamestnancom)
• Podpora roll-in projektov na integráciu ďalších funkcií PTP do SSC pre pridelený rozsah činností
• Podpora/vývoj školiacich materiálov a vedenie interných školení pre zamestnancov
• Ďalšie ad hoc úlohy na základe požiadaviek manažéra
Employee requirements
• 1 - 2 roky praxe v operatívnom obstarávaní
• Technické know-how v oblasti obstarávania, účtovníctva a/alebo financií a zodpovedajúcich procesov
• Ideálne skúsenosti so zdieľanými službami
• Praktické skúsenosti s návrhom a implementáciou procesných vylepšení – výhodou
• Skúsenosti ako vedúci projektu alebo projektový manažér; prax v medzinárodných projektoch výhodou
• Predchádzajúca prax v poradenstve a/alebo vo finančnej oblasti priemyselného podniku - výhodou
• SAP, Excel, PowerPoint
• Silné komunikačné schopnosti
• Ochota cestovať v rámci krajiny alebo aj do zahraničia
Benefits of work
• Flexibilný pracovný čas
• Ročný bonus
• Príležitosti pre kariérny rast
• Plne uhradené stravné lístky
• 2 sick days
• Referral bonus
• Zľavy na produkty spoločnosti až do 50 %
• Príspevky na vzdelávanie
Language requirements
English - C1/C2,German - B1/B2