Back to search results
Publish date: 13.10.2022

Manažér procesu obstarávania

Locality:
Bratislava
Contract:
Full-time
Industry:
Manažment a poradenstvo
Start date:
Immediately
Salary conditions:
1600.0 EUR
Job offer information
• Analýza procesov a identifikácia možností optimalizácie v oblasti PTP • Implementácia pracovných postupov • Podpora a podieľanie sa na vývoji konceptov ako základu pre realizáciu IT vylepšení • Implementácia a monitorovanie kľúčových ukazovateľov výkonnosti (KPI); zabezpečenie objasnenia a dohody o dohodách o úrovni služieb (SLA) • Optimalizácia organizačných aspektov (napr. prideľovanie pracovných položiek zamestnancom) • Podpora roll-in projektov na integráciu ďalších funkcií PTP do SSC pre pridelený rozsah činností • Podpora/vývoj školiacich materiálov a vedenie interných školení pre zamestnancov • Ďalšie ad hoc úlohy na základe požiadaviek manažéra
Employee requirements
• 1 - 2 roky praxe v operatívnom obstarávaní • Technické know-how v oblasti obstarávania, účtovníctva a/alebo financií a zodpovedajúcich procesov • Ideálne skúsenosti so zdieľanými službami • Praktické skúsenosti s návrhom a implementáciou procesných vylepšení – výhodou • Skúsenosti ako vedúci projektu alebo projektový manažér; prax v medzinárodných projektoch výhodou • Predchádzajúca prax v poradenstve a/alebo vo finančnej oblasti priemyselného podniku - výhodou • SAP, Excel, PowerPoint • Silné komunikačné schopnosti • Ochota cestovať v rámci krajiny alebo aj do zahraničia
Benefits of work
• Flexibilný pracovný čas • Ročný bonus • Príležitosti pre kariérny rast • Plne uhradené stravné lístky • 2 sick days • Referral bonus • Zľavy na produkty spoločnosti až do 50 % • Príspevky na vzdelávanie
Language requirements
English - C1/C2,German - B1/B2

Contact us

    We process your personal data in order to process your request. For more information, see privacy policy.